Masz aż 14 dni od daty otrzymania zamówienia, aby wysłać nam zgłoszenie zwrotów produktów, bez podania przyczyny. Po odebraniu zakupów w MMonroe.pl możesz oglądnąć produkt, zastanowić się czy Ci odpowiada oraz zgłosić nam chęć zwrotu towaru w takim stanie jaki przyszedł do Ciebie, w ciągu dwóch tygodni od jego odebrania. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Zwrot odbywa się na Twój koszt - wystarczy, że odeślesz do nas towarz dowodem zakupu i wypełnionym Formularzem Odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Im szybciej zwrócisz zakupione produkty tym lepiej dla Ciebie, ponieważ otrzymasz zwrot kosztu produktu we wcześniejszym terminie. Zachęcamy jednak do zatrzymania towarów - być może przekonasz się dopiero za jakiś czas, że warto było je kupić.

Skorzystanie z prawa zwrotu jest możliwe, gdy produkt:

  • nie był używany
  • nie został uszkodzony

Jeśli zależy Ci na możliwie szybkim rozpatrzeniu Formularza Odstąpienia od Umowy, dołącz do niego:

Powyższe porady nie są warunkiem rozpatrzenia Formularza Odstąpienia od Umowy lecz przyspieszają jego rozpatrzenie. Jeśli zwracasz wszystkie produkty z zamówienia, zwrócimy Ci za nie pieniądze jednak bez kosztów przesyłki do Ciebie i bez kosztów przesyłki zwrotnej do nas. Czas oczekiwania na zwrot wpłaty to maksymalnie 14 dni.

DODATKOWE INFORMACJE

  1. Koszty opakowania i odesłania zwracanych towarów ponosi Kupujący. Jeśli masz możliwość, dostarcz nam produkty osobiście do Sklepu a zaoszczędzisz na wysyłce.
  2. Zwracany towar powinien zostać zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy jest nieużywany. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
  3. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, więc wysłane w taki sposób zostaną zwrócone do Nadawcy na jego koszt.
  4. Sklep zwraca Klientowi całą wpłaconą kwotę za towary. Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
  5. Sklep nie zwraca Klientowi kosztów odesłania towarów z zamówienia do Sklepu.
  6. Zwrot płatności Klientowi odbywa się w ten sam sposób, w jaki Klient dokonał wpłaty za zamówienie w Sklepie. Klient nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl