GWARANCJA

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

NIEZGODNOŚĆ TOWARU ZE ZŁOŻONYM ZAMÓWIENIEM

Proszę skontaktować się z nami mailowo (ar.mmonroe@gmail.com) i / lub telefonicznie pod numerem +48 513 995 259 w celu wyjaśnienia niezgodności.

USZKODZENIE PODCZAS TRANSPORTU

Dokonując odbioru towaru w obecności kuriera należy dokładnie obejrzeć produkty. W przypadku stwierdzenia zewnętrznego uszkodzenia przesyłki należy odmówić przyjęcia towaru wypełniając w obecności kuriera protokół szkody. Należy zwrócić uwagę aby na protokole szkody znalazły się wszystkie informacje np. o rodzaju uszkodzenia opakowania zewnętrznego, czy widniały znaki ostrzegawcze itd. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń produktu po otworzeniu przesyłki należy niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem sklepu pod numerem telefonu +48 513 99 52 59 i poinformować o zaistniałej sytuacji. Następnie należy samodzielnie wypełnić zrzeczenie pobrania oraz wykonać zdjęcia uszkodzeń i całość przesłać na adres e-mail: ar.mmonroe@gmail.com. Dodatkowo zrzeczenie pobrania należy przesłać drogą pocztową na adres MMonroe Profesjonalne artykuły fryzjerskie i kosmetyczne ul. Głowackiego 3, 32-800 Brzesko, nie później niż 7 dni od daty zdarzenia. Całość dokumentacji jest niezbędna do rozpatrzenia reklamacji przez firmę kurierską. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są z najwyższą starannością i dokładnością. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, sklep MMonroe pokrywa koszty dodatkowego transportu

REKLAMACJE

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

ZWROT PRODUKTU - GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu, jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument (konsumentem może być tylko osoba fizyczna). Zwrotom nie podlegają towary na indywidualne zamówienie oraz zamówienia dokonane przez firmy.

Pamiętaj:

  • Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 14 dni od jego otrzymania, złożyć chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas oświadczenie wraz z towarem.
  • Produkt powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem.
  • Prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki. Zwrotu pieniędzy za towar dokonamy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez użytkownika będącego konsumentem nie przysługuje w wypadkach:

  • świadczenia usług rozpoczętego za zgodą konsumenta przed upływem terminu 10 dni,
  • dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
  • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
  • dostarczania prasy,
  • usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl