Biolavit Olejek eteryczny Drzewo herbaciane 10 ml
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
OLEJEK ETERYCZNY - DRZEWO HERBACIANE
Olejek z drzewa herbacianego to popularny składnik kosmetyków do pielęgnacji cery tłustej i trądzikowej ze względu na swoje właściwości bakteriobójcze i przeciwzapalne. Działa on na bakterie, które są przyczyną trądziku, normalizuje pracę gruczołów łojowych i zmniejsza błyszczenie się skóry. Jest to również składnik, który nie wysusza skóry tak jak inne łagodzące zmiany skórne, ale działa regenerująco.
Ponadto, olejek z drzewa herbacianego jest polecany na problemy ze skórą głowy, takie jak łupież czy przetłuszczanie włosów oraz w leczeniu infekcji grzybiczych, opryszczki, brodawek, kurzajek i ukąszeń owadów. Jego właściwości pozwala również wykorzystywać go w leczeniu przeziębienia, grypy i kataru, gdyż wspiera działanie układu odpornościowego.
Olejek z drzewa herbacianego można dodać do kąpieli, aby się zrelaksować i wyciszyć. Można go również stosować w połączeniu z innymi olejami do masażu ciała, aby złagodzić codzienny stres. Olejek z drzewa herbacianego znajduje również zastosowanie w aromaterapii. Osoby zmagające się z trądzikiem i przetłuszczającą się cerą mogą stosować olejek z drzewa herbacianego w nierozcieńczonej postaci do punktowego nakładania na wypryski.
Sposób użycia
Dyfuzor ultrasoniczny / nawilżacz powietrza: dodaj olejek zapachowy według zaleceń producenta
Sauna: do wiaderka z wodą dodaj 20 – 30 kropli olejku zapachowego.
Kąpiel: kilkanaście kropli olejku dolewamy do ciepłej, ale nie gorącej wody. To idealny sposób na relaks po intensywnym dniu oraz ukojenie skóry. Kąpiel powinna trwać minimum 15 minut, a jeżeli to możliwe to warto nie spłukiwać olejku, a delikatnie wmasować go w ciało.
Inhalacja: do inhalatora lub miski należy wlać wrzącą wodę i dodać około 5 kropli olejku miętowego lub innego o pożądanych właściwościach. Opary warto wdychać przez minimum 5-10 minut.
Skład
Melaleuca Alternifolia Leaf Oil
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.